Nieuw: HomeServe regelt het onderhoud van je verwarmingsketel

Onze contracten aanbevolen door CallMePower

maintenance

In samenwerking met CallMePower, biedt HomeServe een oplossing voor het onderhoud van gas of mazoutketels. HomeServe regelt 2 maanden op voorhand het verplichte onderhoud van je verwarmingsketel en zorgt ervoor dat je aan je afspraak herinnerd wordt. Geen verrassingskosten meer!  
We dekken de verplaatsingskosten, werkuren van onze technici en kleine reserve onderdelen en materialen (tot een limiet van € 20 excl. BTW)

HomeServe regelt het onderhoud van je verwarmingsketel !

  • HomeServe zorgt voor een tijdige controle van je verwarmingsketel zodat deze aan de wettelijke verplichtingen voldoet ;
  • Onze erkende vakmannen zullen op elk moment van het jaar u uit de nood helpen bij een storing 
  • HomeServe garandeert een vaste prijs gedurende de geldigheidsduur van het contract.

HomeServe regelt alles voor je:

  1. Bij het inschrijven op het onderhoudscontract van de ketel, geef je de gewenste datum van de volgende wettelijke onderhoud op. 
  2. Twee maanden voor de datum van het onderhoud zal een adviseur je terugbellen om een afspraak vast te leggen.
  3. Op de dag zelf voert de technicus het onderhoud van de ketel uit en overhandigt je het onderhoudscertificaat. Je kan gerust zijn tot het volgende onderhoud van jouw ketel.

Geïnteresseerd door een contract voor je ketelonderhoud?  De CallMePower adviseurs helpen u graag verder op het nummer 02 808 82 64

Wist je dat ?

In Vlaanderen, Wallonië en in Brussel, moet elke verwarmingsinstallatie op gas wettelijk om de twee jaar onderhouden en gecontroleerd worden en elk jaar voor installaties op stookolie. 

De bewoners van een woning, of het nu huurders of eigenaren zijn, moeten een vakman inschakelen om een ​​individuele ketel te onderhouden.

Het doel van dit onderhoud is drievoudig : 

  • zorgen voor een goede werking van het toestel
  • veiligheid garanderen
  • de risico's voor het milieu beperken

Hoe kiest u uw onderhoudscontract?

Voor particulieren in België heeft HomeServe vier onderhoudscontracten opgesteld die zich aan elke situatie aanpassen :

  • afhankelijk van het type ketel : gas of stookolie
  • afhankelijk van de leeftijd van het gebouw waarin de verwarmingsketel is geplaatst, kan het btw-tarief variëren

Een reeks producten voor particulieren

Geïnteresseerd door een contract voor je ketelonderhoud? De CallMePower adviseurs helpen je graag verder op het nummer 02 808 82 64

Een vraag over onze diensten of een van onze bijstandscontracten?
Contacteer ons